Damian Zozula

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii biznesowych, a także w zarządzaniu e-biznesami i wdrażaniu innowacji. Swoją karierę zaczynał w globalnych instytucjach finansowych, aktywnie uczestnicząc w wyścigu na budowę i rozwój systemów bankowości elektronicznych. Jako absolwent Politechniki Warszawskiej oraz Executive MBA, potrafi doskonale łączyć technologie oraz wykorzystywać je w biznesie. W latach 2013-2014 był związany z Centralnym Domem Maklerskim Pekao jako Dyrektor Marketingu. W kolejnych latach dołączył do grupy 4fianace, gdzie jako Dyrektor Digital Marketingu a także CMO dla 16 rynków, projektował i wdrażał dedykowane rozwiązania zintegrowanego marketingu z wykorzystaniem budowanych na zamówienie, samouczących narzędzi programatic. Wykorzystując zdobyte doświadczenie zdecydował się wspierać start-upy oraz rozwinięte biznesy w efektywnym wykorzystaniu technologii w marketingu. Ostatnio jako pasjonat jeździectwa do swoich doświadczeń dodał aktywną hodowlę koni.