Eventy online jako elementy event marketingu. Zasady i pułapki.

Spotkanie online w ramach cyklu FMZ webinary organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i Pracodawców RP.

Eventy online jako elementy event marketingu Zasady i pułapki

Zapraszamy do obejrzenia webinaru, który odbył się 9 lutego 2023 r.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Pracodawcy RP wraz z Digital Space zapraszają na wydarzenie online na temat zastosowania profesjonalnych treści video w działaniach marketingowych firm.

Celem spotkania jest pokazanie, jak treści video mogą zepsuć lub wzmocnić markę oraz co zrobić, aby efektywnie wykorzystać eventy on-line.

Podczas webinaru dowiesz się :
 • kiedy sięgać po event online
 • co oznacza termin „treści video”
 • dlaczego warto sięgać po profesjonalne narzędzia
 • jak przygotować i wykorzystać nagrania
 • jak – krok po kroku – zabrać się za produkcję video

Zabierzemy Cię także na tzw. „backstage” i zaprezentujemy wyposażenie rozstawionego studia green. Pokażemy jak można wykorzystać gotowe szablony. Co więcej, opowiemy o realizacjach na tzw. pełnym wypasie: wirtualne najazdy kamer w rozszerzonej rzeczywistości, grafiki 3D, wirtualny prowadzący. Zaprezentujemy zalety rozwiązania, które możecie zastosować w swoich realizacjach. Zabawa gwarantowana😊

Spotkanie skierowane jest do:
 • właścicieli firm, którzy chcą aktywnie wpływać na działania marketingowe firmy
 • managerów marketingu, sprzedaży, HR
 • kreatorów kampanii marketingowych i projektów eventowych
 • agencji wspierających swoich klientów w budowie ich marek
 • każdego zainteresowanego nowoczesnymi formami przekazu

Agenda spotkania:

1.Po co mi event online?
 • Do czego służy event online
 • Jak event online buduje markę

2.Video amatorskie a video profesjonalne w biznesie
 • Czym różnią się freelancerzy od domów produkcyjnych
 • Pod jakim kątem oceniać portfolio wykonawcy podczas wyboru oferty
 • Najczęściej popełniane błędy przez wykonawców najkorzystniejszych cenowo

3.Jak zorganizować event online w studiu
 • Brief – super ważny pierwszy krok
 • Jak wykorzystać możliwości studia do wydarzenia online
 • Jak się wyróżnić – zastosowanie green screen/ wirtulanego prowadzącego/ grafik 3D
 • Co AR wnosi w świat wydarzenia online

4.Jak wygląda dzień pracy podczas produkcji video
 • Jak przygotować się do nagrania video
 • Jak się ubrać do studia, o czym należy pamiętać
 • Jak zachowywać się przed kamerą

5.Do jakich celów marketingowych wykorzystać materiały z eventu online
 • Dlaczego warto wpisać videomarketing w strategię marketingową
 • Na co zwrócić uwagę podczas przygotowania i realizacji nagrania
 • Jak przygotować materiały – post produkcja

Informacje o Partnerze:
Digital Space to dom produkcyjny mieszczący się w budynku Digital Knowledge Village, posiadający własne, w pełni wyposażone studia realizacyjne (green, ze scenografią fizyczną i ekranem LED/dioda 11x4m o powierzchni od 50 do 330 m2).
Do dyspozycji gości są też sale konferencyjne, VIP room, garderoba, foyer. Optymalnie zaprojektowana przestrzeń pozwala na realizację zarówno mniejszych przedsięwzięć, jak i dużych produkcji w jakości telewizyjnej.
Dzięki zaawansowanej infrastrukturze możliwe są też łączenia między studiami co pozwala na realizację kilku streamów/realizacji/nagrań jednocześnie. Wspólnie dbamy o realizację celów biznesowych naszych Klientów, stawiając na interakcję i zaangażowanie.

I 12 lat doświadczenia I 3 000 realizacji I ponad 10 000 zrealizowanych szkoleń I dotarcie do 19 krajów I

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB istnieje od 1995 roku i jest najważniejszą organizacją non-profit zrzeszającą firmy zainteresowane współkształtowaniem rynku marketingu bezpośredniego i interaktywnego. Działalność Stowarzyszenia wspiera rozwój tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji bezpośredniej promując strategie omnichannel jako najskuteczniejszej praktyki komunikacji z klientem. Założeniem tych działań jest by wszystkie dostępne kanały komunikacji z klientem, na każdym etapie ze sobą współpracowały w celu zapewnienia najwyższego poziomu customer experience i budowy trwalej relacji z klientem.

 

O projekcie:
Forum Marketingu Zintegrowanego to marketingowy hub, który z sukcesami integruje branżę już od ponad 10 lat. Współtworzą go cenieni eksperci, którzy dzielą się wnioskami ze śledzonych trendów i z analizowanych badań rynku. To forum wymiany idei, wiedzy, miejsce ożywionych rozmów.