Senior Customer Success Manager – Infobip
Joanna Langer od wielu lat związana jest z obszarem wykorzystywania najnowszej technologii do komunikacji z Klientami zarówno w kanałach tradycyjnych – offline’owych (np. zastosowanie systemów Digital Signage oraz narzędzi marketingu sensorycznego w sklepach) jak również „digitalowych” (zastosowanie najnowocześniejszych kanałów w komunikacji online, np: Google Business Messages, WhatsApp Biznes, RCS), pracując z największymi podmiotami z branży: Retail & Banking w Europie.
Była wielokrotnie prelegentką na najbardziej prestiżowych, branżowych konferencjach, m.inn we Francji: „Mapic Cannes Conference” oraz w Niemczech: „Euroshop Duesseldorf”.
Poza ukończonymi studiami magisterskimi z zakresu Lingwistyki Stosowanej oraz Finansów i Rachunkowości, ukończyła również brytyjski Program certyfikacji marketingowej: CIM z zakresu: Strategic Marketing, Digital Innovation i Customer Experience.
Na codzień pasjonatka neuromarketingu, języków obcych (angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego) i dalekich podróży.