Program

09:00 - 09:15

Rozpoczęcie 13.Forum Marketingu Zintegrowanego
Rozpoczęcie #obszaru1 - Eco driven marketing

09:15 - 09:35

OGÓLNOPOLSKI EKOTEST, czyli TOGETAIR I WIRTUALNA POLSKA SPRAWDZILI WIEDZĘ POLAKÓW nt. EKOLOGII

Togetair/ WP

09:35 - 09:45

Podsumowanie i pytania

09:45 - 10:05

Wszystko wpływa na wszystko - nasze działania a bioróżnorodność

Wrocławskie Zoo
Agnieszka Korzeniowska

10:05 - 10:15

Podsumowanie i pytania

10:15 - 11:00

Dlaczego warto zabierać głos w sprawie ekologii? Przykłady małych sukcesów

Clientearth / Food law
Uczestnicy dyskusji: Grażyna Wolszczak, Joanna Murzyn

Grażyna
Wolszczak
(Fot. Maciej Woźniak)

11:00 - 11:15

Podsumowanie i pytania

11:15 - 11:35

Greenwashing w reklamie

Rada Reklamy
Piotr Kwiecień

11:35 - 11:50

Podsumowanie - Eco driven marketing i pytania

11:50 - 12:10

Przerwa

12:10 - 12:15

Rozpoczęcie #obszaru2 Omnichannel technology

12:15 - 12:35

„Co 10 minutą naszego życia władają algorytmy. Świat władzy absolutnej”

Dr Maciej
Kawecki

Co 10 minutą naszego życia rządzą algorytmy. To co czytamy otwierając rano internet, to jakie miejsce w pociągu otrzymamy, co którą hulajnogą pojedziemy do pracy czy to kto będzie kierował naszym uberem. O tym wszystkim decyduje dzisiaj sztuczna inteligencja. O tym, jak bezpiecznie żyć w świecie, w którym wartość danych przekroczyła już wartość ropy naftowej”.

12:35 - 12:45

Podsumowanie i pytania

12:45 - 13:05

Nie-ludzka a ludzka obsługa klienta - boty, wirualny asystent - troche danych jak wygląda implementacja w Polsce/ na swiecie. Czy pandemia to przyspieszyła? Przykłady najlepszych polskich wdrozeń.

13:05 - 13:15

Podsumowanie i pytania

13:15 - 13:35

Prezentacja narzędzi typu Ecometrixo, dostepnych na kazda kieszeń, narzędzia do analizy e-commerce, które oszczędzają czas, zbierają dane ze wszystkich źródeł reklamowych, takich jak m.in. Facebook Ads, Allegro, czy Google Analytics, i przeliczają je na najważniejsze KPI dla firmy.

Ecometrixo

13:35 - 13:45

Podsumowanie i pytania

13:45 - 14:05

Case study:Nowy Mercedes EQC. Samochód elektryczny jest jak telefon…

Mercedes / OMD

14:05 - 14:15

Podsumowanie i pytania

14:15 - 14:35

Omnichannel vs. Omnilegal. Czy naprawdę wszystko jest już uregulowane?

CORE law Grzybowski & Pilc

Bartosz
Pilc

Im więcej kanałów, tym większa szansa na dotarcie do odbiorcy. Ale też tym więcej kwestii prawnych, na których można się potknąć. W świecie, w którym rocznie powstaje ponad 20 tys. stron aktów prawnych coraz trudniej o kwestie, który nie są jeszcze uregulowane. A za rogiem kolejne akty prawne, zwłaszcza w obszarze usług cyfrowych i AI.

W których kanałach trzeba szczególnie zadbać o kwestie prawne i czego mogą wymagać marki?

Jakie zasady już teraz obowiązują w zakresie personalizacji oraz AI, a czego można się spodziewać w przewidywalnej przyszłości?

No i jak zadbać o kanały, które mogą dużo dać, ale w których z definicji mamy ograniczoną kontrolę – czyli o influencerach.

14:35 - 14:50

Podsumowanie i pytania Krótkie podsumowanie - Omnichannel technology

14:50 - 15:10

Przerwa

15:10 - 15:15

Rozpoczęcie #3obszaru ON/OFF – line integrated marketing

15:15 - 15:35

"1+1 = 5. Efekt synergii przy współpracy marek"

Ikea/decathlon
Przestrzeń, VMLY&R

15:35 - 15:40

Podsumowanie i pytania

15:45 - 16:05

"Czy digital storytelling jest jeszcze możliwy?"

OLX
Michał Wiśniewski

16:05 - 16:15

Podsumowanie i pytania

16:15 - 16:35

"Odważnie, ale czy efektywnie?"

Łukasz
Mandala

16:35 - 16:45

Podsumowanie i pytania

16:45 - 17:05

"Czy program lojalnościowy może budować wizerunek marki?"

Amica, H2H

Paweł
Dobrowolski
Jan
Daniel

Amica skupia się na tworzeniu ekosystemu lojalności opartego na prawdziwych relacjach i dogłębnym poznaniu swoich Partnerów, bo to jest w DNA marki od samego początku jej istnienia (polskość marki ma tu duże znaczenie i potencjał). Dlatego samo stworzenie dedykowanych platform lojalnościowych było tylko początkiem, i na tej bazie budujemy teraz spójne i co najważniejsze prawdziwe opowieści lojalizujące w kolejnych edycjach programów – tak jak Polskie Kroniki odsłaniające dziedzictwo marki w powiązaniu ze światem bliskim samym uczestnikom wychowanym w tych samych czasach, gdy rozwijała się Amica.

17:05 - 17:15

Podsumowanie i pytania

17:15 - 17:35

Loteria, która dosłownie wstrząsnęła rynkiem.

Maciej
Olszanka

Duża liczba promocji, „atakujące” nas z każdej strony komunikaty zachęcające do zakupów – wyróżnienie się na tle innych, dobre dotarcie z komunikacją jest jak wyprawa na Nanga Parbat zimą. Nie chcemy tworzyć „koła” od nowa, ale wykorzystać je i spowodować, że zacznie się „kręcić” szybciej niż konkurencji.

Jak stworzyć akcję znaną i powszechną jak przysłowiowe „koło”, ale taką która pomimo wszystko solidnie wstrząśnie rynkiem i konsumentami? A my jako Marketerzy i Agencja zostaniemy wstrząśnięci jej wynikami? Oto historia jednej z takich!

17:35 - 17:50

Krótkie podsumowanie ON/OFF – line integrated marketing

17:50 - 17:55

Podsumowanie 13.FMZ