Sławomir Wojtkowski

Sławomir Wojtkowski (ur. 1968), ekspert i praktyk w dziedzinie reklamy, wykładowca akademicki kilku szkół wyższych prowadzący zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, trener współpracujący z agencjami szkoleniowymi i PR-owymi, pionier badań z zakresu percepcji i struktur reklamy współczesnej w perspektywie społecznej, komercyjnej, kreatywnej i etycznej. Rektor Wyższej Szkoły Biznesu, Mediów i reklamy.

Były pracownik agencji reklamowych, koncernów mediowych i wydawnictw. Autor artykułów w prasie specjalistycznej i branżowej. Prelegent na najważniejszych konferencjach branżowych, juror konkursów reklamowych. Współtwórca programu telewizyjnego Marketing & PR emitowanego w TVN CNBC Biznes.

Absolwent studiów filozoficznych. Wielbiciel sztuki dawnej i współczesnej, teatru i opery. Zapalony kibic piłkarski. Lubi podróże i muzykę alternatywną. W wolnych chwilach gra w zespole rockowym na gitarze basowej.