Weronika Szwarc-Bronikowska

Ekspertka mediowa, przedsiębiorczyni. Z branżą mediową związana od 1997 roku. Obecnie współzałożycielka i wiceprezeska domu mediowego Media People, świadczącego również usługi z zakresu konsultingu marketingowego i biznesowego. Media People należy do CAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 16 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Media People od początku swojego istnienia był nagradzany przez branżę min.: „Debiut Roku 2018″(Panorama Reklamy Press), „Przedsiębiorca Roku 2020” (Centrum Przedsiębiorczości UW) oraz najwyższymi ocenami zadowolenia klientów ze współpracy (Raport Agencje Reklamowe i Domy Mediowe Media&Marketing w latach 2018-2020).

W 2017 roku była jedną z dwóch ambasadorek Mercedes-Bez Polska w kampanii She’s Mercedes, prezentującej polskie przedsiębiorczynie w branży reklamowej.
Pracowała min. dla A+E Networks, Agora, Astra Satelite, Richard Bittner, Budimex, BNP Paribas Real Estate, Candy, Caparol, HTC, Franke, Matras, Madej i Wróbel, Marvipol, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Murator, Mokate, PARP, Polska Woda, Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju, Prószyński i S-ka, Roca, Smyk, Tacit Investment i wielu innych.

Prywatnie miłośniczka sztuki, nauki, stosunków międzynarodowych i rozmów z dorastającymi synami.