Czy papier w marketingu jeszcze ma sens?

Czy papier w marketingu ma jeszcze sens? Czy papier nadaje się do przetwarzania? Na co powinni zwrócić uwagę marketerzy przy wykorzystywaniu papierowych materiałów?

Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinaru Czy papier w marketingu ma jeszcze sens? organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB.

Naszym gościem był:

📌 Rajmund Gardziński, Dyrektor Biznesu Makulatury i Folii w Stena Recycling.

O czym m.in. rozmawialiśmy:

✅ papier jako zasób, który podlega recyklingowi,

✅  rodzaje papierów, procesy ich przetwarzania,

✅ na co warto uważać,

✅ jakie można stosować zamienniki, aby ułatwić proces recyklingu.

🔴 Jeśli chcecie obejrzeć webinar ponownie, tu znajdziecie link do nagrania:
https://www.youtube.com/watch?v=ARl7RWXmGac