1. Forum Marketingu Zintegrowanego (dalej: FMZ, FORUM) to cykliczna konferencja branżowa, której organizatorem jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB z siedzibą w Warszawie, ul. Konstruktorska 11, 02-673 Warszawa (dalej: SMB, ORGANIZATOR). FORUM przeznaczone jest dla przedsiębiorców i organizacji działających na rynku marketingu bezpośredniego.
2. Głównymi treściami merytorycznymi prezentowanymi podczas FMZ są:
a. prezentacje najlepszych, najciekawszych, najbardziej nowatorskich kampanii marketingu zintegrowanego zrealizowanych w Polsce w okresie poprzedzającym poszczególne edycje FORUM,
b. prezentacje nowatorskich, efektywnych, skutecznych narzędzi i rozwiązań stosowanych aktualnie w marketingu bezpośrednim,
c. prezentacje inspirujących treści zarówno w obszarze wykorzystania dostępnych narzędzi marketingu bezpośredniego, jak również rozwoju osobistego marketerów.
3. Nad doborem treści prezentowanych na FORUM czuwa Rada Programowa, którą powołuje ORGANIZATOR, składająca się z ekspertów branżowych. Rolą Rady Programowej jest zapewnienie najwyższej jakości merytorycznej prezentowanych treści. ORGANIZATOR, jako stowarzyszenie branżowe posiadające rozbudowaną sieć kontaktów branżowych, gwarantuje wykorzystanie posiadanych zasobów, w tym wiedzy i doświadczeń współpracujących ekspertów, w celu zapewnienia jak najwyższej jakości merytorycznej treści prezentowanych na FORUM.
4. Oficjalny serwis internetowy FORUM znajduje się pod adresem: fmz.smb.pl.
5. Niniejszy Regulamin jest dostępny w siedzibie oraz na stronie internetowej ORGANIZATORA oraz FORUM.
FORUM skierowane jest do przedsiębiorców i organizacji zainteresowanych zagadnieniami z obszaru marketingu zintegrowanego, dla których udział w FORUM stanowi czynność mającą charakter zawodowy. Forum nie jest przeznaczone dla konsumentów, w szczególności niniejszy Regulamin nie stanowi wzorca umownego ani oferty w relacji pomiędzy ORGANIZATOREM, a jakimkolwiek uczestnikiem, który mógłby zostać uznany za konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
6. 13. edycja FORUM odbędzie się w dniu 9. listopada 2021 r. w formie transmisji on-line.
7. Udział w FMZ wymaga wcześniejszego nabycia biletu, którego należy dokonać za pośrednictwem strony www.fmz.smb.pl w zakładce „Kup Bilety”. Dystrybucja biletów odbywa się za pośrednictwem serwisu www.eventory.cc i na warunkach określonych przez ten serwis. W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie uczestnik otrzyma wiadomość e-mail zawierającą kod dostępu do udziału w FORUM. W przypadku pakietu grupowego, z limitowanym dostępem, każda z osób wskazanych w formularzu zgłoszeniowym otrzyma indywidualnie kod na adres e-mail podany w formularzu. Z pakietu grupowego mogą skorzystać tylko osoby identyfikujące się mailem z domeną przypisaną do przedsiębiorcy nabywającego bilet.
8. ORGANIZATOR udostępnia sześć różnych pakietów uczestnictwa w FMZ, których zakres oraz cena zostały opisane na stronie www.fmz.smb.pl. Ceny biletów uczestnictwa są wyrażone w walucie polskiej i nie zawierają podatku VAT. Ceny podane przy pakietach uczestnictwa są wiążące w chwili zgłoszenia udziału w FMZ przez uczestnika, zarówno dla uczestnika jak i dla ORGANIZATORA.
9. ORGANIZATOR wystawi uczestnikowi fakturę VAT z tytuły opłaty za wybrany przez niego pakiet uczestnictwa stosownie do informacji podanych przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym w serwisie www.eventory.cc. Zgłaszając udział w FMZ uczestnik wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany przez uczestnika w formularzu zgłoszeniowym.
10. Podmiotem zobowiązanym do dokonania zapłaty za udział w FMZ (nabywcą na fakturze) i jednocześnie stroną zawartej umowy o udział w FMZ jest podmiot wskazany w formularzu zgłoszeniowym w pozycji „Firma/Organizacja” (uczestnik). Osoba wysyłająca formularz zgłoszeniowy w imieniu uczestnika oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienia do działania w imieniu i na rzecz uczestnika.
11. Uczestnik może wskazać inną osobę uprawnioną do udziału w FMZ zamiast niego, po uprzednim poinformowaniu i akceptacji ze strony ORGANIZATORA tej zmiany.
12. W przypadku rezygnacji z udziału w FORUM nie później niż 14 dni przed jego rozpoczęciem, uczestnik jest uprawniony do otrzymania zwrotu 80% wysokości opłaty uiszczonej za udział (ceny biletu). Zwrot nastąpi w terminie 14 dni od dnia poinformowania ORGANIZATORA o wycofaniu zgłoszenia przez danego uczestnika. Zwrot opłaty nastąpi przelewem na numer rachunku bankowego, z którego uczestnik wykonał przelew z tytułu opłaty za pakiet uczestnictwa.
13. W przypadku rezygnacji z udziału w FORUM w terminie późniejszym (krótszym) niż 14 dni przed jego rozpoczęciem, uczestnik nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu opłaty za udział w FMZ (ceny biletu).
14. Oświadczenie o rezygnacji z udziału w FORUM należy przesyłać listem poleconym na adres ORGANIZATORA lub mailowo na adres forum@smb.pl.
15. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w FMZ nie uprawnia uczestnika do domagania się zwrotu uiszczonej opłaty udziału w FORUM.
16. ORGANIZATOR zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian dotyczących regulaminu, cennika, programu, prelegentów oraz do odwołania samego wydarzenia. Wszyscy uczestnicy zostaną o tym fakcie powiadomieni poprzez zamieszczenie zmian w Regulaminie na stronie internetowej FMZ oraz wysłanie informacji e-mailowej do wszystkich uczestników FMZ na adresy podane podczas dokonywania zgłoszenia udziału w FMZ.
17. ORGANIZATOR zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w FMZ uczestnika, co do którego stwierdzi naruszenie przez niego warunków udziału w FMZ wynikających z Regulaminu lub podanych przez ORGANIZATORA na podstawie Regulaminu.
18. Uczestnik FMZ nabywa możliwość udziału w wybranych wydarzeniach organizowanych przez ORGANIZATORA (śniadania, warsztaty, spotkania) na specjalnych warunkach. O terminach i tematyce wydarzeń SMB będzie informować uczestników FMZ w ramach dodatkowej komunikacji (e-mail). Uczestnik FMZ może zrezygnować z tej możliwości przesyłając informację „Rezygnuję ze śniadań SMB” na adres klauzula@smb.pl.