Jan Daniel

MENEDŻER DS. WSPARCIA SPRZEDAŻY, GRUPA AMICA

Absolwent Socjoekonomiki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Zarządzania Informacją na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Dysponuje wieloletnim doświadczeniem w marketingu i reklamie. Z Grupą Amica związany od 7 lat. Menedżer specjalizujący się w obszarze egzekucji oraz tworzenia strategii wsparcia sprzedaży i trade marketingu. Tworzył bądź współtworzył projekty dotyczące opracowania strategii customer journey, merchandisingowej, wdrożeń narzędzi predykcji sprzedaży, CRM oraz planowania i tworzenia aktywacji sprzedażowych B2B oraz B2C. Koordynował wielokrotnie nagradzane programy lojalnościowe oraz kampanie wsparcia sprzedaży B2B. Jest orędownikiem zwiększania lojalności konsumenta poprzez innowacje oraz polepszanie jakości na każdej płaszczyźnie działania. W codziennej pracy stawia na zespół i jego rozwój.